کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت ضرورت رویارویی مدرن با شاهنامه وقتی رستم بلاگر می‌شود | گفتگو با کارگردان نمایش «آقای رستم! لطفا احترام خودتان را نگه دارید» «سرزمین شعر» شب شعری برای همه دوراهی دیدن و ندیدن | نگاهی به چند فیلم با محوریت زندگی شاعران و مرور برخی انتقاد‌ها به آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجموعه روایت «فارسی نبلدم» منتشر شد آستین باتلر در جمع بازیگران «مخمصه ۲» نقش‌آفرینی دختر پیمان معادی در سریال افعی تهران + فیلم رقابت «مست عشق» و «تمساح خونی» در گیشه
سرخط خبرها

حضور محسن کیایی در فیلم «به خاطر یک کیف دلار»

  • کد خبر: ۱۸۹۰۶۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
حضور محسن کیایی در فیلم «به خاطر یک کیف دلار»
تصویربرداری فیلم سینمایی «به‌خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی حمید بهرامیان و بازی محسن کیایی و مهران احمدی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تصویربرداری فیلم سینمایی «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی حمید بهرامیان در تهران به پایان رسیده است و این فیلم در حال حاضر مراحل پس‌تولید را سپری می‌کند.

آذر معماریان در اولین تجربه خود، تهیه‌کنندگی این فیلم طنز را برعهده دارد و جزو آثاری است که احتمال رونمایی آن در جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر وجود دارد.

بازیگرانی همچون محسن کیایی، مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها و امیرمهدی ژوله در این فیلم ایفای نقش داشته‌اند.

فیلمنامه فیلم سینمایی «به خاطر یک کیف دلار» را حمید بهرامیان و سید مسعود سعیدی به طور مشترک نوشته‌اند.

حمید بهرامیان کارگردانی فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» را هم در کارنامه خود دارد که این فیلم هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->